Spun asta referitor la faptul ca aproape toti avem o relatie, o iubita, sau am avut candva. E normal sa se intample asta... fiecare dintre noi are o poveste. Asa am si eu o iubita, pe care o iubesc enorm pentru ca din cauza asta ii spun asa, "iubita". Sa va spun o chestie, am avut o iubita, cu care am stat impreuna un an si doua luni, si o iubeam dupa un an si jumatate mai mult decat o iubeam la inceput. Faza care este, s-a culcat cu mine in prima noapte, si uite asa am ajuns sa o iubesc dupa un an si jumatate mai mult decat o iubeam in primele luni. Mda... o sa spuneti ca ma contrazic, ori un an si doua luni, ori un an si jumatate? Barbatii ma inteleg, pentru noi este tot aia... dar pentru voi femeile, ar fi doar un motiv pentru o saptamana de cearta. Sunt norocos ca poate nu citeste blogul, ca sigur ar zice... "nesimtitule, nici atat nu-ti aduci aminte!". Revin, si imi aduc aminte prima noapte, imi aduc aminte pentru ca asta vroiam sa va spun. Sunt foarte multe femei care nu se culca cu tine din prima noapte, si mi-am dat seama ca astea sunt femeile care stiu, ca nu stiu sa si-o traga. Sunt femeile care merg pe principiul: "mai intai ma iubesti, dupa care te dezamagesc"... si stiti ca asa este, pentru ca inteleg principiul vostru, stiti si voi ca nu exista un barbat atat de prost, care dupa ce i-ai tras-o bine de tot si l-ai urcat pe pereti, sa plece a doua zi de la voi si sa spuna: "niciodata nu o mai sun pe asta". Normal ca va sunam, stiti cum m-am intors a doua zi la iubita mea?... ca dependentii de droguri, vroiam "doza", nu mai puteam fara ea.

Dupa o luna de zile cu ea, vroiam sa ne mutam impreuna... va dati seama, vroiam sa bag "dealer-ul" in casa nu altceva. Dar iubirea este la fel ca la droguri, prima doza e gratis... dupa care incepe sa coste. Si nu costa bani, costa reamenajarea creierului barbatului, pentru ca o femeie cand incepe o relatie cu un barbat, intra in creierul lui ca intr-un apartament vechi dar neamenajat. Intrati in creierele noastre si spuneti: "aha...are potential, dar trebuiesc facute mici modificari (inlocuit termopanele, schimbata gresia si faianta, schimbat parchetul, schimbata usa de la intrare, vopsiti peretii in alta culoare, schimbata mobila... in rest e OK)". Pentru ca asa rezolvati voi femeile cu noi, intrati in mintea noastra si incepeti sa schimbati ce nu va place. Primul lucru care nu va place, este ultima prietena pe care am avut-o, si aveti o ura pe ea, pentru ca voi stiti ce puteti sa faceti cu mintea noastra... si imediat va ganditi si spuneti: "ohooo, cine stie cat dracu' a lucrat aia la apartamentul asta si l-a schimbat, asa ca trebuie sa-l modific cum imi place mie!".

Incredibil ce puteti face voi cu noi. Inceputul unei relatii cu o femeie, este ca atunci cand te conectezi la o retea de telefonie mobila. Cand te conectezi la o astfel de retea, la inceput plooouuuaaa cu avantaje pe tine. La conectare, mii de minute gratuite, sute de sms-uri si zeci de mms-uri, telefoane la un euro. Dupa care incepi sa citesti scrisul mic de la contract, si asa afli ca ai semnat pe 2 ani, ca n-ai voie sa schimbi operatorul... desi uneori vrei sa schimbi operatorul, macar sa dai un beep, dar n-ai voie, e interzis prin contract si ai niste penalitaaati, de nu-ti vine sa crezi. Asa si cu iubita de acum... o iubesc, terminati fetelor cu prostiile, voi astea care spuneti ca sunt misogin, o iubesc, ii spun in fiecare zi ca o iubesc... si daca eram misogin nu puteam sa iubesc una dintre voi. Acum stiti si voi cum este cu "te iubesc" intr-o relatie, in prima luna nu zice nimeni "te iubesc", toate lumea e prea stresata sa spuna asta. Barbatul, cum sa spuna el ca iubeste? Nuuuuu, cum frate sa-i spui iubitei ca o iubesti, barbatii isi iubesc doar mama, nu spun ei in prima luna asa ceva. Voi femeile... nici atat, cum sa spuneti voi asa repede ca iubiti, sa creada barbatul ca sunteti nebune? Nuuuuu... mai bine lasati sa spuna el primul, sa-si dea seama mai tarziu ca sunteti nebune.

Dupa o luna, erupe vulcanul... cand amandoi se intalnesc, tu te uiti in ochii ei, ea se uita in ochii tai... si spun "TE IUBESC"! Dupa ce s-a facut primul pas, apoi amandoi isi spun "te iubesc" oriunde si in toate formele, de exemplu:
- Te iubesc!
- Si eu te iubesc!
- Dar eu te iubesc mai mult!
- Ba nu, eu te iubesc si mai mult!
- Crede-ma, oricat ma iubesti tu, eu te iubesc si mai mult!
- Dar eu te iubesc cat 4 camioane mari!
- Eu te iubesc cat 4 camioane mari cu cabina plina de iubire!
- Dar eu te iubesc pana la infinit!
- Eu te iubesc la infinit plus 1
- Dar infinit plus 1 nu exista!!!
- Stiu, dar eu atat de mult te iubesc !!!
- OK, chemam liftul ala odata ??? smileys

Si povestea asta cu "te iubesc" merge asa o vreme, apoi exista un moment dupa 4-5 luni intr-o relatie... un moment tragic, cand unul zice "te iubesc", si celalalt spune sec: "si eu!". Si tu ce???... si uite asa apare prima cearta! Concluzia, iubirea duce la cearta! Desi o iubesc, si ii spun in fiecare zi ca o iubesc, ii spun de doua ori pe zi ca o iubesc, ii spun de cate ori simt ca o iubesc... dupa o perioada femeia vine si spune: "dar tu o declaratie de dragoste nu-mi faci?" Dar iti spun in fiecare zi ca "te iubesc", ce poate fi mai mult de atat? Atunci intervine acea creatura mirifica, si anume femeia... care spune: "Aia este o afirmatie, nu o declaratie!" Voi femeile aveti nevoie de cuvinte mari, pompoase, dupa o perioda nu va mai multumiti cu un simplu si sincer "te iubesc". Un exemplu de declaratie de dragoste pentru o femeie, ar fi ceva de genul: "Iubita mea, ma uit la tine si simt ca as vrea sa ma descompun in atomi componenti, si apoi fiecare atom din mine sa vina sa smulga un atom din tine si apoi sa-l ia si sa danseze impreuna un tango al pasiunii in spatiul iubirii care ne inconjoara. Apoi sa vin si sa te recompun atom cu atom, in fiinta perfecta care esti si pe care o iubesc!". Vaaaaaaaai, dar tu chiar ma iubeeesti !!!... si asta conteaza pentru femeie, altceva nu conteaza, si trebuie sa zici asta... si e al dracu' de greu sa zici asta smileys . Vedeti ce face femeia din barbat?