Numele meu este acelasi ca si in certificatul de nastere, si daca nu ma insel este identic cu cel din buletin. Am doar 23 de ani, desi trebuia sa am 28...insa fostele mele iubite au avut grija sa-mi manance 5 ani din viata. Fiu de boier (tatal meu fiind singurul de pe strada unde locuim care are cizme de cauciuc), sunt un intelectual pur-sange cu liceul inceput si facultatea terminata. Dobandesc un fizic de invidiat, sunt mereu in forma (da oameni buni, si rotund este o forma) si sunt foarte atragator. Atrag obiecte ca: ciulini, scaieti sau farfurii, linguri, furculite...toate astea se lipesc de mine ca de-un magnet (trebuie sa recunosc, asta deoarece ma spal foarte rar). Niciodata nu m-am ferit de munca, dar nici ea nu s-a apropiat de mine. Daca ma angajeaza cineva, promit sa nu fug de munca...o sa dorm langa ea fara nicio problema. Sunt un baiat foarte comunicativ, si va pot demonstra asta la sfarsitul fiecarei luni cand vine factura de la telefonul firmei dumneavoastra. Am o larga si variata experienta in vanzari si marketing, inca din copilarie obisnuiam sa vand din casa...lucrurile parintilor. Despre caracterul meu, nu pot spune prea multe. Pot spune doar ca sunt o fire foarte dinamica, de obicei dupa orele de program si in week-end. Nu am antecedente penale, dar nu promit ca pana in momentul angajarii sa raman cu cazierul imaculat (adica alb...pe principiul, o ora, 60 de minute, 3600 de secunde). Nu sunt o persoana zgarcita, dar totusi imi pare rau ca am mai trimis un cv prin fax la o alta firma de la care n-am primit niciun raspuns de...aproximativ 3 ani. Nu stiu de ce, dar cu ocazia acestui cv online pe blog...cineva ma va angaja garantat. Daca competentele mele profesionale nu sunt suficiente...sper ca macar v-am facut sa zambiti, iar asta conteaza foarte mult in aceste momente de criza economica. Sper sa ma angajati, si va promit ca va las fara clienti...daca nu, va doresc faliment placut. Ma puteti contacta la numarul de telefon public din capatul strazii, sau astept sms pe fix pentru a ma prezenta la interviu.

ps...nu am specificat ca doresc obligatoriu: masina, secretara tanara si un salariu considerabil...consider ca nu se pune problema sa nu-mi satisfaceti cerintele. Daca se poate, pentru o mai buna colaborare...doresc sa-mi dati concediu de odihna si prima de vacanta inca de la inceput. Multumesc anticipat!