Din start trebuie sa mentionez faptul ca NU m-am indragostit. Sunt curios insa, cum credeti voi ca trebuie sa fie fata cu care eu ma potrivesc. Nu vreau sa-mi gasiti pe cineva, cu atat mai putin nu e rubrica de matrimoniale aici. E ceasul noaptea si ma roade curiozitatea asta, sa stiu cu ce gen de fata ma vedeti voi pe mine insurat, tinand cont ca pana acum prea putini au "schitat" femeia potrivita pentru mine.

Imi doresc langa mine o fata care sa ma iubeasca (logic) si pe care sa o iubesc (la fel de logic). Imi doresc o fata care merita sa o fac fericita pentru ca la randul ei ma face fericit, si invers. De multe ori ma intrebam oare ce imi doresc de la o fata, dar tinand cont ca acum vorbim despre o potentiala "nora pentru mama" stiu ce imi doresc. In primul rand imi doresc o fata care sa merite cu adevarat sa fie mama copiilor mei (nu... inca n-am copii, dar imi doresc 2 copii). Vreau o fata care sa ma inteleaga asa cum sunt si care sa creada in visele mele, pentru ca aproape orice vis poate devenii realizabil daca ne dorim cu adevarat asta. Vreau o fata cu care sa-mi faca placere sa raman acasa vineri sau sambata seara... in loc sa ies cu prietenii mei in locuri pline de bautura, parfumuri ieftine si fete din aceeasi categorie dar in acelasi timp imi doresc langa mine o fata care sa inteleaga "ieseala" cu prietenii. Imi doresc o fata care desi poate nu stie ce este acela offside, sa stie ca in weekend este etapa si joaca Steaua, ca martea si miercurea este Champions League iar joi se joaca in Europa League. Imi doresc o fata care intelege ca-mi place sa vad meciurile de handbal ale Oltchimului... nu doar fetele de acolo, si ca nu sunt violent daca ma uit la meciurile lui Bute. Vreau o fata nu desteapta... dar nici batuta in cap, astfel incat sa nu pun pauza la film din 5 in 5 minute ca sa-i explic gluma.

Nu-mi doresc o nimfomana, chiar daca sexul slabeste... nu-mi place si totodata ma sperie o fata care nu se poate opri. Nu-mi doresc o fata care sa faca pe sefa intr-o relatie, aceeasi relatie in care nici eu nu sunt sef si fiecare dintre noi avem un rol bine stabilit. Imi doresc o fata care sa inteleaga si sa-mi accepte principiul in care o relatie se bazeaza pe respect, sinceritate si incredere. Nu-mi doresc o fata pe care sa o cunoasca jumatate de oras iar un sfert dintre ei sa o aiba pe constiinta, dar nici una virgina (mai ceva ca uleiul de masline). Pentru cei care nu ma cunosc, incerc sa va spun ce am eu de oferit: o relatie in care cu greu te plictisesti pentru ca in fiecare zi se intampla ceva, altceva... dar se intampla. O serie de arogante pe saptamana, si una de glume in fiecare zi... chiar daca unele sunt expirate si o sa le auzi de foarte multe ori pana te zapacesc de cap. Ofer si cateva numere pe saptamana... dar nu la loto, ofer un grup de prieteni pe care nu te sfatuiesc sa-l intelegi. Ma ofer pe mine, iar aici garantez ca o sa fie cel mai greu... dar poate se merita, sau nu. Cam atat deocamdata, despre fizic nu spun nimic, dar daca totusi sunteti curiosi... aflati cu ce fel de tipe am avut relatii pana acum.