Daca nu stii ce este FarmVille, inseamna ca ori traiesti in munti, ori n-ai cultura generala. In Romania anului 2010 toata lumea s-a apucat de gradinarit, asa ca nu inteleg de ce agricultura este in aer (si aviatia la pamant). Vrei sa-mi spui ca n-am dreptate? Intra pe "feisbuc" si vezi cum milioane de oameni joaca FarmVille. Toti cei pe care-i cunosc si care joaca FarmVille mi-au spus ca din plictiseala fac asta, sau din curiozitate... pentru ca au vazut la colegi, prieteni si s-au gandit sa vada si ei care-i treaba. Ma intreb de ce oare unii isi dedica atat de mult timp acestui joc? Pentru ca este mult mai usor sa dai 5 click'uri ca sa recoltezi, sapi, plantezi si sa te crezi fermier... decat sa faci asta in viata reala. Din pacate unii au inceput sa petreaca tot mai mult timp pe "feisbuc" doar pentru a juca FarmVille, de la cateva ore pe saptamana... au ajuns la 5 - 10 ore pe zi, pentru ca cei care au facut jocul aduc mereu ceva nou. Unora, acest joc le-a luat mintile, ii face sa se simta oameni importanti. Desi au 35 de ani si n-au realizat mai nimic in viata reala, sunt someri si inca isi cauta jumatatea pe site-uri de matrimoniale... in FarmVille sunt pe primul loc intre prieteni, si asta ii ajuta psihic.

Acum toti cei care joaca FarmVille imi vor scoate ochii, doar pentru ca eu consider acest joc unul cretin, cum poti Gogule sa stai ore intregi sa cultivi ardei si capsuni pe net in loc sa faci ceva productiv?