... articolul cu Gogu care imparte afise la metrou m-a amuzat teribil, asa ca vreau sa transform blogul intr-unul de matrimoniale (hooo Gogule, ca am glumit... nu vreau sa-ti fac concurenta). Ce Facebook, HI5 sau alte site-uri de socializare, ce rubrici speciale pentru matrimoniale din ziarele romanesti... blogu' meu e adevaratul Cupidon. Asa ca ma gandeam cum ar suna anuntul vostru de la matrimoniale daca ar fi sa ajungeti in situatia penibila sa va gasiti astfel partenerul sau partenera. Si ca sa nu fiti rusinosi, o sa incep eu primul... poate asa prindeti curaj :))

Anunt: Tanar; 24 de ani neimpliniti; ochi, am doi... nu se uita unul la celalalt, locuiesc singur... atunci cand nu sunt ai mei acasa; am muraturi (asa ca grabiti-va, sunt editie limitata); port 43 la papuci; nu trag de fiare pentru ca s-a daramat combinatul de fier vechi. Sunt romantic de plang la pruna; colectionez timbre... motiv pentru care partenera mea trebuie sa ma ajute la completarea glosarului si la lins timbre impreuna. Ca aspect fizic, trebuie sa ai "craci misto" si sani care sa ma faca sa nu-ti observ din prima culoarea ochilor. Caut o tipa bogata care sa ma intretina in urmatorii 20 de ani, detinatoare de BMW... ofertele se vor adresa subsemnatului, insotite de fotografia autoturismului. Sper sa gasesc o fata pentru o relatie serioasa... sexuala. Rog seriozitate, dar nu ofer!

ps... vreau sa imi fac o prietena dar nu gasesc. Toate fetele sa apeleze la mine! (Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare... nu de alta, dar nu vreau sa ajung sa mananc la cantina)