Presedintele tarii face o vizita unei fabrici. Directorul fabricii, foarte incantat, ii face cunostinta cu cei mai buni ingineri pe care ii are. Presedintele spune:
- Eu de fapt am venit sa ma intalnesc cu Gigi de la scularie.
Directorul mirat:
- Il stiti pe Gigi de la scularie?
- Suntem prieteni buni.
Il cheama pe Gigi de la scularie, care sta de vorba cu presedintele doua ore. Dupa ce pleaca presedintele, direcorul il intreaba pe Gigi:
- De unde te cunoaste ma, presedintele?
- Pai eu sunt prieten cu multa lume. Si Papa de la Vatican ma cunoaste.
- Du-te ma...
- Daca nu ma credeti, mergem la Vatican.
Merg astia doi la Vatican. Acolo era plin de lume. Gigi ii zice directorului:
- Asteptati aici, eu ma duc la balcon langa Papa si o sa va fac cu mana.
Se duce Gigi la balcon, se imbratiseaza cu Papa si ii face cu mana directorului. Un grup de turisti trece pe langa director si il intreaba:
- Auzi? Cine-i ala care se imbratiseaza cu Gigi de la scularie?


O tipa la dentist. Suna telefonul ei, nu respunde nimeni. In 5 minute suna mobilul din nou, iarasi nu raspunde nimeni. A treia ora incepe sa sune, doctorul enervat raspunde:
- Alo? Cine este?
- Sunt sotul doamnei, si tu cine esti? Unde e nevasta mea? Da-mi-o la telefon!
- Scuze, frate, ea nu poate vorbi acum, asteapta 5 minute, eu termin, ea scuipa si te suna inapoi, ok?


Examen la fizica, profesorul nervos si obosit. Intra prima studenta:
- Duduie, e vara, sunteti intr-un compartiment de tren si va este foarte cald. Ce faceti?
- Deschid fereastra, raspunde studenta bucuroasa de simplitatea intrebarii.
- Perfect, va rog sa calculati viteza curentului de aer care intra in compartiment, presiunea atmosferica, temperatura de afara...
- ?!?!
Pica examenul. A doua studenta pateste la fel. Intra a treia studenta care intre timp aflase despre ce e vorba.
- Duduie, e vara, sunteti in tren si va e foarte cald. Ce faceti?
- Imi dau jos bluza!
- Dar totusi va e cald!
- Imi dau jos fusta!
- Inca va este cald.
- Imi dau jos sutienul, chilotii, tot... raman goala!
- Si daca va este inca cald?
- Domn profesor si sa stiu ca ma fut cu tot trenul si fereastra aia tot nu o deschid!


Aseara in club am agatat o femeie mai in varsta. Arata foarte bine pentru cei 60 de ani ai sai si m-am trezit gandindu-ma ca probabil fiica ei arata si mai sexy. Am baut putin(ei bine, putin mai mult), ne-am giugiulit putin si apoi ea m-a intrebat daca am practicat vreodata "dubla sportivului"
- Ce-i asta?... am intrebat.
- Pai, faci dragoste si cu mama si cu fiica in acelasi timp...
- Nu, n-am avut parte de asa ceva, i-am raspuns si am inceput sa ma intreb cum arata fiica. Am baut putin mai mult, mi-a facut din ochi si mi-a zis ca asta-i noaptea mea norocoasa. Ne-am dus apoi la ea acasa... Am intrat, ea a aprins lumina in hol si a strigat:
- Mama, esti inca treaza?


Un terorist intra intr-un petshop si striga:
- Am o bomba, in 30 de secunde sa fiti toti afara!
Din fundul magazinului, o broasca testoasa:
- Sa mori tu!


Petre, cioban de meserie, era in armata. Ii trimite un plic sotiei, in care era un desen. Pe foaie erau desenate o floare, doi copii, o fantana, un soare si o baba. Sotia a descifrat desenul:
- Floareo, ai grija de copii sa nu cada in fantana, 'tu-ti soarele ma'tii!


Fetita:
- Tati, tati, cum apar copiii?
Tatal incepe sa povesteasca:
- Intr-o zi, a sosit o pasare cu o samanta si a plantat-o in gradina. Dupa noua luni, mama a cules-o si asa ai aparut tu. Dupa-amiaza, fetita scrie in jurnalul sau: "Azi am vorbit despre sex cu tata si e praf"