- Draga, hai sa facem economii.
- Bine... dar cum?
- Invata sa gatesti si da afara bucatareasa.
- Foarte bine... atunci invata sa faci dragoste si dam afara si soferul.

Un tip o intreaba pe nevasta sa:
- Draga, cand voi muri, tu vei plange mult?
- Desigur dragule... stii ca eu plang pentru orice rahat.

In pat, un barbat se intoarce catre tanara sa nevasta si o intreaba:
- Draga, spune-mi ca sunt primul barbat din viata ta. Ea il priveste mirata si ii raspunde:
- Se poate... moaca ta mi-e straina.

O pereche venea pe o straduta interioara din sat, fara sa scoata un cuvant. O discutie anterioara i-a pus pe cearta, si niciunul nu vroia sa se dea batut. Cand au trecut pe langa o ferma unde erau magari si porci, barbatul o intreaba pe nevasta lui, sarcastic:
- Sunt rude d'ale tale?
- Da, raspunde ea... cumnatii mei si soacra.

Barbatul o intreaba pe nevasta sa:
- Vrei sa incercam o pozitie diferita in seara asta?
Femeia ii raspunde:
- Buna idee, tu ramai aici in picioare si speli vasele si eu ma asez pe canapea.

Un barbat hotaraste sa-si schimbe atitudinea. Soseste acasa complet murdar si comanda:
- Vreau sa-mi pregatesti o cina gourmet si cand termin sper sa am un desert divin. Dupa cina sa-mi aduci un whisky si imi prepari baia pentru ca trebuie sa ma relaxez. Si inca ceva: cand termin in baie, ghici cine ma va imbraca si ma va pieptena?
- Cei de la pompe funebre... i-a raspuns linistita nevasta sa.

- Draga mea, ce preferi? Un barbat frumos sau unul inteligent?
- Nici unul, nici altul. Stii ca imi placi doar tu.

Barbatul si nevasta lui beau ceva berica la un bar. El se intoarce catre ea si ii zice:
- Vezi femeia aia de acolo din balcon, care isi bea whisky-ul singurica? Pai, eu m-am despartit de ea acum 7 ani. De atunci ea nu s-a mai oprit de baut.
Femeia ii raspunde:
- Nu vorbi prostii. Nimeni un reuseste sa sarbatoreasca atata timp ceva, orice ar fi.