Vara (este), cald (nu foarte cald, dar perfect cat sa nu stai in casa), soare (inca rasare, n-a fost impozitat), fete frumoase peste tot (muuulte, imi fac ochii in cap ca la aparatele din Las Vegas)... plus meciuri, familie, prieteni, ieseala... sper ca toate astea sunt motive intemeiate pentru lipsa mea de pe blog. Am revenit pentru putin timp sa va spun ca mi-am luat vuvuzela, o puteti vedea in poza de alaturi... si in zilele urmatoare voi cauta pe cineva care sa-mi arate cum se foloseste. Daca pana acum nu le suportam, acum imi plac la nebunie vuvuzelele... tin sa specific ca modelul asta de vuvuzela este adresat femeilor, in special fufuzelelor. Dar gata cu arogantele ca iar imi sar femeile in cap, asa ca trec la lucruri serioase...

Astazi am patit-o rau de tot. Acum cateva zile ma suna (in stilul meu caracteristic nu i-am raspuns), apoi imi lasa sms o tipa pe care am cunoscut-o acum un an si jumatate. Imi spune ca vine in Bucuresti pentru o zi si vrea sa ne vedem, daca pot bineinteles. Cand am vazut mesajul, n-am stat prea mult pe ganduri si am sunat-o... nu puteam sa pierd ocazia de a ma vedea cu ea. Fata mixeaza prin mai multe cluburi din tara, in special pe litoral... intre noi fie vorba nu e pe creanga mea, dar arata al dracu' de bine si nu pot uita ce mi-a spus cand am vorbit ultima data: "bai pustiule esti fantastic, nu stiu de unde le scoti dar as sta cu tine in fiecare zi... ca nu se plictiseste omul deloc" (imi zice "pustiule" pentru ca este mai mare ca mine... si nu, nu ma place, dar se simte bine in compania mea si mai stiu ca sunt lipsit de modestie).

Am vorbit si imi spune ca marti sau miercuri ajunge, nu stia exact cand, dar ma suna ea cand este in Bucuresti. Astazi eram pe afara cu baietii, cand suna telefonul... ups, era ea... raspund si imi zice ca a ajuns in Bucuresti si sa ne vedem la intrare in Herastrau. Nu stau prea mult pe ganduri, salut pe toata lumea... ma urc in masina si am plecat. Dupa 25 de minute, uite-ma pe mine in Herastrau sa ma intalnesc cu tipa asta, care nu-mi este nici macar prietena. Cand cobor din masina imi dau seama cat de idiot pot sa fiu. Vine fata asta de la Craiova, vrea sa ne vedem la un cico dupa un an de zile, si eu am plecat din fata blocului in papuci, pantaloni scurti... nebarbierit si ciufulit cu ditamai nebunia de par in cap? Ce dracu' o sa zica lumea cand ne vede? ... uite si bunaciunea asta cu ce cocalar analfabet iese, sigur o face doar pentru banii lui (bani pe care nu-i am, noroc ca astazi am facut cheta printre pensionarii din parc sa-mi platesc parcarea)

Pana la urma am trecut peste "problemele mele" de imagine si a fost o dupa-amiaza super tare, am ras o gramada (logic), am povestit care cu cine mai este (si am aflat ca suntem amandoi singuri), am mancat, am baut, ne-am plimbat prin parc putin, m-a invitat vara asta la mare si in cluburile unde ea mixeaza, am stabilit sa vorbim mai des, ne-am pupat, ne-am urcat fiecare in masina lui, si... gata mah, s-a terminat ziua curiosilor. Hai ciao, fir-ati ai dracu’ de simpatici!