Un articol, 3 teme, un singur subiect... campionatul mondial de fotbal care tocmai a inceput. Prima tema se refera la o discutie avuta ieri cu un prieten care, culmea... nu este pasionat de fotbal. Trebuie sa recunosc ca m-a amuzat teribil discutia, si acum cand imi aduc aminte zambesc (in ultima vreme zambesc tot mai des, si rad mai mult decat o faceam inainte, ceva e suspect la mine). L-am sunat sa-l intreb daca in week-end-ul asta iese cu noi sa vedem meciurile de la mondial, asa ca baietii... stiind ca-i place genul asta de "ieseala". Si pentru ca nu-mi citeste blogul, imi permit sa spun ca tipul e chiar amuzant cand vede un meci de fotbal, pentru ca nu intelege fenomenul... si in plus ii place sa faca cinste (lucru care nu ma deranjeaza). Dupa ce l-am intrebat de sanatate si toate banalitatile astea cotidiene, m-am gandit sa pun in practica ceea ce am invatat la meciul de deschidere, de la comentatorii TVR. Incerc sa redau o parte din discutie, pacat ca a fost telefonica si nu pe ym (yahoo messenger pentru cei care sunt obisnuiti sa zica doar "mess") :

Eu: abia s-a terminat primul meci, ala de deschidere... aiurea a fost
G.(si nu, nu este vorba de Gina): de ce?
Eu: n-am putut sa-l vad, m-au zapacit vuvuzelele alea
G.: lasa-le dracului de femei, nici la meci nu scapi de ele, da-le pauza o luna
Eu: ce femei mah?
G: nu inteleg, despre ce dracu' vorbesti?
Eu: despre vuvuzele
..... (mi-a inchis telefonul)
Eu: de ce-ai inchis mah?
G: daca incepi cu arogante si caterinca, n-am chef de asa ceva
G: spune-mi de meci, cine a jucat?
Eu: Bafana-Bafana cu Mexic, s-a terminat egal... 1-1
Eu: sa vezi ce gol belea a dat Tshabalala, cum s-a dus in vinclu Jabulani
G: tu ai tras pe nas?
Eu: :))))))))
..... (iar mi-a inchis telefonul)
Eu: de ce inchizi mah?
G: ce pula mea aberezi, cu "sobolanii", "banana-banana", "tzambala" ??? Am avut o zi grea, e si caldura asta nenorocita, n-am chef de caterinca!

Stiu, nu pare deloc amuzant asa... dar credeti-ma ca discutia a fost criminala, dupa ce am reusit sa ma opresc din ras i-am explicat ca nu aberez, i-am spus ca mai nou suporterii nu canta, ci sufla in vuvuzele... in plasa, in bara, in corner nu mai iese mingea, ci Jabulani... iar echipa Africii de Sud se mai numeste si Bafana-Bafana iar Tshabalala este un fel de Banel Nicolita de'al lor.