Asa zisa "presa mondena" din Romania pare ca si-a gasit vedetele. Cele mai mediatizate femei sunt Bianca Dragusanu, alias Blonda lu' Bote si Iulia Tabacaru, aceasta "Bomba Sexy" a Pitestiului, dar ce zic eu a Pitestiului...a Romaniei. In fiecare zi, una dintre astea doua (daca nu amandoua) trebuie sa apara in ziarele si publicatiile autohtone. Hai sa zicem ca inteleg sa se scrie de Bianca Dragusanu, desi nu-mi este prea simpatica...macar femeia asta are un job la Antena (chiar daca este asistenta lu' Capatos), a avut o relatie cu Botezatu si trebuie sa recunoastem ca arata bine desi a facut cateva operatii estetice. Buuun, daca pana aici n-am nimic de obiectat...cand vine vorba de Iulia Tabacaru deja lucrurile stau cu totul altfel.

Iulia Tabacaru va spune ceva? Daca nu, aflati ca pe "Goagal" daca scrii Iulia, acest personaj apare prima la cautari. Daca numele ei nu va spune nimic, sunt convins ca de "Bomba Sexy" tot romanul a auzit. N-am de gand sa fiu prea acid (mint, nici eu nu cred ce spun) la adresa ei, pentru ca nu sunt eu in masura sa judec oamenii (iar mint, nu judec...doar o analizez). Fata asta nu are nici o vina ca presa a facut din ea un subiect atat de mediatizat. In fiecare zi aflam ce a baut, ce a mancat, cu cine s-a pupat, cu cine s-a futut si pe unde a mai aparut "Bomba Sexy". Daca Cristi Tanase (fotbalist la Steaua, pentru necunoscatori) nu ajungea in Bucuresti sa se afiseze cu mandra lui, Iulia Tabacaru ramanea doar o iubita de fotbalist din provincie de care nu stia nici dracu' si nici "Bomba Sexy" nu devenea.

"Bomba Sexy" i-a spus nimeni altul decat Gigi Becali, fapt care mi-a demonstrat ca acest personaj se pricepe la femei asa cum se pricepe si la fotbal...adica deloc. Pai sa ma ierte Dumnezeu (stiu ca-i place lu' nea Gigi sa vorbesc asa), daca si fatuca asta e sexy...atunci eu sunt Fat Frumos. In primul rand nu stiu cum accepta sa i se spuna asa, personal mi se pare penibil. Eu nu i-as spune niciodata lu' nevasta'mea "Bomba Sexy", prefer sa-mi exprim prin alte cuvinte faptul ca arata al dracu' de bine. Nu vreau sa fiu inteles gresit, Iulia Tabacaru nu-mi place cum arata...dar daca lui Cristi Tanase ii place, problema lui...gusturile nu se discuta, se comenteaza. Intre noi fie vorba, singurul motiv pentru care o femeie ar sta cu "Dodel" sunt banii si faptul ca este fotbalist la Steaua...in rest omul nu are nimic.

Dar totusi, aveam pretentii de la el. Sunt o gramada de fotbalisti care arata de parca i-a lovit personalul de Videle, dar au langa ei niste femei de-ti pica fata. Nu stiu ce a vazut Cristi Tanase (nu ca el e vreo frumusete) la fata asta, pe langa faptul ca are sanii lasati ca o femeie de 50 de ani, o burta care se vede si atunci cand si-o ascunde...mai are si ditamai fundul cat Casa Poporului, plin de celulita. Cum toate astea nu sunt de ajuns, pe una dintre fese (adica buci, pentru aia care au facut facultatea la liceu) are un tatuaj care seamana cu stampilele alea de pe carcasele de porc de la abator. Dar ca sa vedeti ca fata are ceva in cap, ultima carte citita de ea a fost Jules Verne. Pana la urma ce sa-i ceri, doar este o "Bomba Sexy"...nu are nevoie de altceva.

Daca stau bine si ma gandesc, apelativul asta i se potriveste excelent. Ce este o bomba? Stiu ca bombele fac parte din categoria materialelor pirotehnice, iar o bomba este ceva mai mult decat o pocnitoare sau o petarda (pana aici se incadreaza perfect). De obicei bombele explodeaza sau nu..dupa cum arata Iulia Tabacaru inclin sa cred ca fata asta a explodat de mult. Daca nu a explodat, atunci ea trebuie ingropata undeva in afara oraselor, localitatilor...unde sa nu provoace pagube umane si materiale. Pentru asta trebuie dezamorsata...desi in cazul de fata se pare ca ea il dezamorseaza pe "Dodel". In fine, articol aiurea...asta pentru ca m-am saturat de presa asta de doi lei din Romania care nu stie sa scrie ceva interesant. Stiu si eu foarte bine ca acum totul este pentru rating, si se scrie doar ceea ce prinde la public, ceea ce se cere...dar nu vreau sa cred ca romanii despre asta vor sa auda sau sa citeasca.

Din respect pentru cititorii mei n-am sa pun o poza cu "Bomba Sexy" la strand sau cu vibratorul in gura (daca nu stiati, astea sunt articolele din ultimele zile in care apare duduia cu pricina), si asa este de ajuns ca v-am stricat ziua cu subiectul asta banal. Hai ciao, si ramaneti aproape pentru ca nici nu stiti ce pierdeti, si anume povestea ultimei mele tentative de relatie de 3 zile...in care am crezut ca m-am intors cu 20 de ani in urma :)))