N-am de gand sa stau prea mult la povesti, asa ca voi incerca sa va spun pe scurt doua faze care m-au facut sa rad cu lacrimi astazi. Prima dintre ele, s-a intamplat de dimineata la firma. Una dintre tipele de acolo a venit la birou cu pustiul ei de cativa anisori. Ca orice copil, avea o energie in el de zici ca manca numai baterii duracell. Dupa ce a dat cateva ture prin sediu, pustiul s-a indragostit de butonul de restart al calculatorului uneia dintre colege... si cand tipa nu era atenta, el apasa pe buton. Dupa ce a facut asta de cateva ori, pustiul s-a calmat... iar tipa l-a intrebat ce doreste sa se faca cand va fi mare? Raspunsul a fost unul pe masura: "Cand o sa ma fac mare, o sa ma fac cuminte si n-am sa mai apas pe butonul asta...", si in secunda urmatoare a dat din nou restart la calculator. In cateva fraze, poate ca intamplarea nu pare deloc amuzanta... dar credeti-ma ca pustiul a fost genial :))))

Ultima replica amuzanta la care am asistat azi, s-a intampla spre seara la BCR. M-am dus sa schimb niste bani, iar la ghiseu era o blonda (n-am nimic cu blondele) care incerca sa plateasca o rata. Eu am vazut-o ca este putin nedumerita, pentru ca se uita pe toate cele afisate pe acolo. Dupa cum stiti, la BCR se pot face incasari si daca ai rate la alte institutii bancare. Intr-un final, ajunge blonda la ghiseu... iar tipa de acolo o intreaba la ce are rata? Raspunsul m-a facut sa rad atat pe mine, cat si pe cei aflati in banca la ora aia: "Am rata la un frigider" :))))