Doi muncitori lucrau la un stalp de inalta tensiune. La un moment dat unul dintre ei de sus de pe stalp urla catre celalalt care era jos:
- Bah, vezi ca sunt doua cabluri jos acolo, le vezi?
- Da, raspunse celalalt.
- Ei bine pune mana pe unul dintr ele.
Cel de jos lua un cablu in mana la care cel de sus il intreaba:
- Ei, simti ceva?
- Nu, raspunse cel de jos.
- Ei bine pe celalalt sa nu pui mana ca are 30.000 de volti in el.


Cum a fost intalnirea cu tipa de pe Facebook? il intreaba un student pe colegul de camera.
- Nasoala! Tipa a aparut intr-un Rolls Royce din 1932
- Pai, asta e o masina foarte scumpa. Ce e rau in asta?
- Ea era primul proprietar...


De Sfantul Chuck Norris, Mos Nicolae isi pregateste constiincios ghetutele.

De cand a inceput sa ninga, nevasta'mea sta si se uita non-stop pe geam. Daca se-nteteste ninsoarea, cred ca-i dau drumul in casa.


Intra barbatul nervos pe usa, arunca cumparaturile in mijlocul camerei se tranteste pe canapea, se descalta si isi arunca sosetele pe masa, deschide televizorul si urla:
- Nevasta in momentul acesta adu-mi repede o bere!!! Pana nu incepe!
Femeia se conformeaza ii aduce o bere, dupa 5 minute:
- Nevasta mai adu doua beri, dar repede!!! Pana nu incepe!
Femeia nedumerita ii mai aduce doua beri. Dupa alte 15 minute barbatul iar:
- Auzi, in minutul asta mai adu-mi doua beri!!! Ca imediat incepe!
Femeia gata, cu nervii intinsi la maxim:
- Auzi ma nesimtitule, pai cine dracu‘ te crezi tu in casa asta?
- Na, ca a inceput!


O tipa mergea linistita pe strada iar de dupa un colt apare un individ si facea urat catre ea, se stramba!
Tipa: Ce ai ma?
Individul: Pai nu te sperii?
Tipa: De ce sa ma sperii?
Individul: Pai eu sunt vampir... sug sange!
Tipa: Ma baiete si eu sug pula, dar nu fac asa urat pe la colturi!


Cum este salvat numarul de mobil al SOTIEI de catre SOT?
- dupa nunta : "VIATA MEA"
- dupa un an de la nunta: "SOTIA MEA"
- dupa cinci ani : "ACASA"
- dupa zece ani : "HITLER"
- dupa aniversarea nuntii de argint : "NUMAR INEXISTENT"


Ion si Maria noaptea in pat...
Mariei ii vine chef de prostii, si nu stie cum sa-i spuna lui Ion.
- Ma, Ioane, mie mi-e cam frig!
- Ia, fa, patura asta...
- Ma, Ioane, mie mi-e tot frig!
- Ia, fa, si plapuma...
Vazand ca nu se prinde Ion, Maria ii spuse:
- Ma Ioane, stii, am si eu o gaura...
- Vezi fa, pe acolo te trage curentu'...