Slujbă mare în biserică,cu peste 500 de credincioşi.Intră unul cu mitraliera.
- Cine nu este pregătit să moară pentru Domnul nostru,să iasă afară.
Îmbunzeală mare la uşa biserici. După un minut mai erau în biserică părintele si 5 credincioşi. Părintele:
- Ce-a fost asta fiule?
- Nimic, poţi începe slujba, te-am scăpat de ipocriţi.



Doi studenti de la ASE (tip si tipa) sunt impreuna, intr-o camera de hotel. Pe la miezul noptii, studentul zice:
- Actiunile sunt in crestere!
- Imi pare rau, dar BURSA este inchisa! raspunde ea.
Dupa vreo cateva minute, iar:
- Actiunile cresc tot mai mult!
- Imi pare rau, BURSA este inchisa!
Si iar...
- Actiunile au atins nivelul maxim!
- Imi pare rau, BURSA este inchisa.
Dupa cateva minute, dupa ce se mai gandeste putin, tipa zice:
- S-a deschis BURSA!
- Imi pare rau, am vandut actiunile pe sub mana!


Inainte de o partida de sex ne ajutam reciproc sa ne dezbracam.
Dupa sex, ne imbracam singuri.
Morala : in viata nimeni nu te ajuta dupa ce ai fost futut!


Citeste si analizeaza fraza urmatoare:
“Daca barbatul ar sti realmente valoarea pe care o are femeia ar merge in patru labe in cautarea ei.”
Daca sunteti femeie, cu siguranta ati asezat virgula dupa cuvantul “femeia”.
Daca sunteti barbat, cu siguranta ati asezat virgula dupa cuvantul “are”.


Patru barbati si o femeie discutau intr-o cafenea:
- Fiul meu este preot, zise primul, cand intra intr-o camera, lumea zice "O, Parinte".
- Fiul meu este episcop, zise al doilea, cand intra intr-o camera, lumea zice "O, Preasfintitule".
- Fiul meu este arhiepiscop, zise al treilea, cand intra intr-o camera lumea zice "O, Inaltpreasfintitule".
- Fiul meu este patriarh, zise al patrulea, cand intra intr-o camera lumea zice "O, Sanctitatea Voastra".
Vazand ca femeia isi sorbea cafeaua in liniste, cei patru o intreaba cu subinteles:
- Ei bine?
- Eu am o fiica, inalta, subtirica, masuri 90-60-90, cand intra intr-o camera lumea zice "O, Doamne!"


- Domnisoara, as putea sa va invat arta iubirii…
- Da! Si cat aveti de gand sa cheltuiti pe educatia mea?