Prietenul meu se jura dupa fiecare partida de sex care o facem, ca nu e homosexual, eu sunt baiat.
Am facut un test de sarcina, tipul care il faci acasa, si a iesit pozitiv, de frica sa nu am un copil fara tata, m-am culcat cu un tocilar de la scoala care era virgin, si apoi i-am spus ca va fii tata. El a cerut un test de paternitate. Am facut testul de parternitate si in urma lui a rezultat ca el e tatal.
Prietena mea s-a despartit de mine, si dupa o saptamana mi-a trimis o poza cu ea dezbracata si cu noul ei prieten, eu am trimis poza asta tatalui ei.
Mama mea se marita din nou... eu am aflat de pe facebook
Prietena mea e chelnerita, si in fiecare saptamana se duce la banca si baga bacsisul intr-un cont, in general sunt 300 Ron, in bacnote de 1 Ron. Toti de la banca cred ca e stripteuza
Azi m-am intors mai devreme din vacanta. De ce? Mi-am rugat bunica sa imi ude plantele, unele dintre ele – ilegale, dar ea l-a rugat pe vecinul meu, vecinul meu care e politist
Am descoperit ca prietena mea sforaie cu atat mai tare cu cat are un orgasm mai mare, deci in fiecare seara am de ales, sex da, somn nu, sau sex nu, somn da
Initialele mele sunt KKK, si eu sunt negru
Un om in varsta de 35 de ani, si-a impuscat, sotia, cei 3 copii, parintii, socrii, vecinul, postasul, cainele vecinilor, seful, 2 colegi de la lucru si 3 martori ai lu Iehova. Intrebat de ce, a raspuns simplu: Imi curatam arma, cand aceasta brusc, s-a descarcat
Iubita mea ma implora sa nu despart de ea, nu pt ca ma iubeste, ci pentru ca daca ma despart de ea, o sterg de pe facebook, ma pierde ca prieten, deci ma pierde ca vecin pe farmville si ii scade un nivel
Obisnuiesc sa ii intep prezervativele prietenului meu, iar acum sora mea este insarcinata...
Eu cu prietena sunt facuti unul pentru celelalalt. Ea a stat cu mine pentru ca a pierdut un pariu, iar eu cu ea fiindca eram disperat dupa orice fel de relatie. Suntem impreuna de 10 ani.