Ion si Vasile.
- Ba Vasile, am fost in Turcia la all inclusive, ba exceptional. Mananci cat vrei, bei cat vrei, cu bar la piscina, lux frate, lux mare. Da’ sa vezi ce faza patesc: ma duc intr-o dimineata la micu’ dejun, Maria mea ramane in camera. Cand ma intorc, ia-o pe Maria de unde nu-i. O caut peste tot, ma panichez, ma duc la receptie, si imi zic aia vezi domne ca e in camera la Antonio Banderas. Ma duc acolo, bat la usa, deschide Antonio. Ba, Antonio barbat bine ba. Inalt, plin de muschi, brunet, ochi albastri, fara pic de burta. Cand colo, iese Maria mea dezbracata din baie. Cu tatzele vai mama ei, curu lasat, ba mi-a fost o rusine de don Antonio!


Discutie intre sot si sotie. Ea ii reproseaza acestuia:
- Tu te gandesti mereu la sex, sex, sex, vrei sa mi-o tragi in toate pozitiile, oricand, oriunde! Stii, eu am nevoie de atentie !!!
A doua zi barbatul intra pe usa si striga:
- ATENTIE! TE FUT!!!


O femeie trebuia sa treaca noaptea prin cimitir, însa îi era frica. La un moment dat vede un tip care venea în întâmpinare si-l roaga s-o conduca. Merg împreuna, omul spune bancuri, femeia râde... la un moment dat femeia spune:
- Ce barbat amuzant sunteti.
- Sa ma fi vazut când eram în viata!


Un cocos vine in fiecare dimineata in cotetul celor 10 gaini. Pe 9 dintre ele le saruta, ultimei ii smulge o pana. Si-asa zi de zi pana cand ultima se zburleste la el si-l intreaba: pe celelalte 9 le saruti, dar mie imi smulgi mereu o pana! De ce?? Cocosul o fixeaza din priviri si-i raspunde suav: Pe tine te vreau goala, baby !


Dupa noaptea nuntii, vine mama-sa s-o intrebe pe Marie:
- No, cum o fost tu?
- D’apoi mie rusine sa-ti spui, mama.
- Hai zi, fato, lasa rusinea, o fost fain?
- Da mama,ne-am dezbracat..
- Si?
- Ne-am urcat in pat si..
- Si,si..?
- Si-o tras Ion o basina, de-am ras toata noaptea.


Doua prietene se intalnesc la cafea ca de bicei sa mai barfeasca un pic,insa una dintre ele era neobisnuit de aranjata.
- Fata, ce-i cu tine asa aranjata si cu hainele astea noi pe tine? O schimbare majora la tine.
- Fata, am facut un sex oral la sot si mi-a spus ca a fost cel mai the best vreodata, asa ca mi-a dat bani sa ma imbrac cu ce vreau si sa merg la salon sa ma aranjez.
- Cum ai reusit sa faci cel mai bun sex oral?
- Sti cum fata? E ca si cum ai spune LOOOLAAA, LOOOLAAA, asa rar si pasional.
- Cum fata LOOOLAAA?
- Foarte bine faci fata, exact cum ma auzi pe mine si cum vezi ca fac.
Se hotaraste tipa ca seara cand ajunge acasa sa ofere si ea un sex oral sotului si poate ca si ea va avea parte de o schimbare. Incearca si-si face treaba, iar a doua zi dimineata ca de obicei se vede cu prietena la cafeluta .
- Fata, ce-i cu tine asa vanata la ochi?
- Pai am incercat si eu sa fac un sex oral sotului sperand ca am parte de o schimbare, insa nu ma gandeam la aceasta schimbare.
- Dar ce ai facut fata? Ti-am spus sa faci LOOOLAAAA.
- Pai da, dar am zis sa fiu un pic si eu originala si sa nu zic tot ca tine, asa ca am schimbat un pic si am zis si facut: ZARZARICA ZARZAREA… ZARZARICA ZARZAREA!