Un cuplu mergea pe strada. Deodata, un hot inarmat cu un pistol le zice:
- Banii si bijuteriile!
Cuplul, speriat:
- Dar nu avem bani!
- Atunci dati-mi bijuteriile!
- Dar nici bijuterii nu avem!
- Atunci va voi omori pe amandoi pentru a nu exista martori!
Femeia izbucneste in plans. Hotul o intreaba:
- Tu, femeie, cum te numesti?
Femeia stapanindu-se din plans ii spune:
- Maria.
Hotul, vizibil induiosat, ii spune:
- Acesta era numele mamei mele, odihneasca-se in pace. Ok, pe tine nu te voi omori. Dar tu, zise hotul indreptand arma spre barbat, tu cum te numesti?
La care barbatul ii raspunde:
- Ma numesc Ion, dar prietenii ma striga Maria.


Parinte am pacatuit. Eram cu iubita mea, noi singuri,casa goala... s-a intamplat ce trebuia sa se intample. Apoi cu viitoarea mea soacra, parinte... noi singuri, casa goala... s-a intamplat ce trebuia sa se intample. Si asta nu e tot parinte, cu vecina mea, noi singuri,casa goala... s-a intamplat!
(Parintele o ia la fuga)
- Parinte,unde fugi?
- Noooooi singuuuriiii, bisericaaaa goalaaaa!


Un tip stă la coadă la casa de bilete când deodată observă că o blondină super sexy, şi ea la coadă ceva mai în spate, îl salută cu un fluturat de mână şi-i zâmbeşte prietenos. Tipului nu-i vine să creadă că o tipă atât de bine îl cunoaşte aşa că o întreabă:
- Scuzaţi, ne cunoaştem cumva?
- Nu sunt chiar sigură, dar cred că sunteti tatăl unuia din copiii mei, răspunde frumuseţea.
Tipul îşi aduce aminte de singura dată când şi-a înşelat soţia.
- Dumnezeule, deci esti dansatoarea de striptease cu care am petrecut în seara dinaintea nunţii pe masa de ping-pong, de faţă cu toţi băieţii... în timp ce colega ta mă biciuia cu ţelină udă şi-mi băga un castravete în fund?
- Nu, răspunde tipa rece, sunt profesoara de română a fiului dumneavoastră!


O blonda la volan. La radio se aude:
- Ascultati Europa FM.
Blonda:
- Doamne, de unde stiu astia totul?


Intr-o zi de luni, un ardelean merge cu porcul in targ sa-l vanda. La un moment dat se apropie de el un domn asa mai bine imbracat, la costum, cravata…si-i spune omului nostru:
- De vanzare porcu’?
- De vanzare!
- Da’…ce porc fain!
- Da,e fain!
- Dar ce-i dati sa manance?
- Pai…resturi…ce ramane de la noi dam la porc.
- In cazul asta,dati-mi voie sa ma legitimez: sunt de la Protectia Consumatorului. Cum puteti sa-i dati porcului sa manance resturi? Daca se imbolnavesc consumatorii? Un milion de lei amenda!
A doua saptamana, iar vine ardeleanul cu porcul in targ. De el se apropie un alt om bine imbracat, care-l intreaba:
- De vanzare porcu’?
Ardeleanul, mai nervos putin:
- De vanzare…
- Da’…ce porc fain!
- Da,e fain…
- Nici nu miroase a porc!
- Da…
- Dar ce-i dati sa manance?
- Pai…pizza, cartofi prajiti, cola…ce mancam noi ii dam si la porc.
- Da? In acest caz, dati-mi voie sa ma legitimez: sunt de la Protectia Copilului. Stiti cati copii din lume mor de foame? Si dv. ii dati porcului pizza si cola?? Un milion de lei amenda!
A treia saptamana, iar vine omul nostru in targ cu porcul. Si acum vine la el un domn bine imbracat, la costum si cravata:
- De vanzare porcu’?
Ardeleanul, si mai nervos:
- De vanzare..
- Da’,ce porc fain!
- Da,fain..
- Da’…ce-i dati sa manance?
- Nu stiu.
- Cum,nu stiti ce mananca porcul dv.??
- Nu stiu dom’le! Eu in fiecare dimineata ii pun o suta de mii in troaca si el isi cumpara ce vrea!!!!!


- Mama, tu stii ceva? Eu am facut sex cu toti vecinii!
Maica-sa ii trage o palma si-i zice:
- La 14 ani, deja ai inceput sa-mi vorbesti cu "tu"?