Ma declar invins. Spun asta pentru ca majoritatea celor care ma cunosc mi-au spus: "nu esti normal", "esti nebun rau de tot", "nu ai toate tiglele pe casa"...dar ajung la concluzia, ca de fapt altii sunt mai nebuni ca mine. Romanii sunt nebuni, dar si europenii au nebunii lor. De 20 de ani stim si noi, teoretic, ce-i aia democratie...dar practic e doar praf in ochi. Numai prostii nu-si dau seama ca in Romania se mimeaza democratia, dar ce ne facem cand marele Parlament European face acelasi lucru? Peste tot auzim de normele UE, norme pe care fiecare stat membru (printre care si noi) este obligat sa le aplice. Dar se intreaba cineva daca ceea ce se propune acolo e bun, logic, legal, moral...sau dracu' sa-i pieptene? Noi romanii nici nu trebuie sa avem pretentii sau sa stim ce hotarari se iau acolo...pentru ca am trimis in Parlamentul European numai oameni capabili, gen Becali, Vadim sau EBA.

Dar sa nu mai bat campii cu ideile mele, mai bine sa va spun ce taxe vor distinsii parlamentari europeni sa introduca in tarile UE. Taxa pe benzina, taxa pe mesajele scrise (adica taxa pe banalul SMS), taxa pe email sunt cateva dintre ele. Daca nu ma credeti, cititi aici. Si ca sa vedeti ca unii sunt nebuni rau de tot, vor ca ouale sa se vanda la kilogram (click aici). Astia sunt in stare sa taxeze orice, asa ca am si eu cateva idei: sa impozitam basinile...ca distrug stratul de ozon, sa punem taxa pe apa potabila pentru cei cu fantani care nu platesc nimic, taxa pe inaltime, taxa pe greutate (esti gras, platesti mai mult...inseamna ca ai bani), taxa pe fiecare animal de companie. De asemenea propun ca fasolea, mazarea si orezul sa se vanda la bucata. Nu-i asa ca sunt bun de politician? :)))

Acum sa revin la romanii nostri, despre care cred ca si-au pierdut mintile. Am observat in ultimele zile bucuria romanilor, si in special a ziaristilor ca FMI a aprobat transa aia nenorocita de bani cu care ne ameninta de cateva luni bune. Bai fratilor, chiar atat de cretini sunt romanii incat sa se bucure pentru asa ceva? Eu m-as fi bucurat daca tara asta nu avea datorii, daca banii aia macar ne scoteau din rahatul in care suntem, sau daca politicienii stiau ce sa faca cu tara asta. La capitolul economie sunt praf, dar stiu si eu un singur lucru...atunci cand esti plin de datorii incerci sa le achiti, nu sa faci altele noi. Dang-Dang, trezirea fratilor si nu va mai bucurati pentru banii primiti de la FMI, ca acei bani nu-i dau inapoi Basescu, Boc, Udrea si Mugur Izarescu. Acei bani se transforma in datorie externa, datorie pe care noi si copiii nostri o vom plati de acum inainte.

In fine, n-am vrut sa fie un articol cu tenta politica...dar asta a iesit. Nu vreau sa mai scriu despre politica, pentru ca nu vreau sa le iau painea de la gura lui Badea, Gadea sau Ciutacu :))) Sper ca romanii sa deschida ochii pana nu e prea tarziu. Dar cred ca cer prea mult, deja cretinismul incepe sa fie noul curent care se poarta pe aici...drept dovada, doar 58% dintre elevii bucuresteni au luat Bac-ul.



Ps: Maine (adica azi, in cateva ore) am cel mai greu examen din viata mea, daca il trec cu bine...ma gandesc tot mai serios sa ma insor :)))