Asa cum spuneam intr-un post anterior, revin sa va povestesc despre ultima mea tentativa de a avea o relatie...dar care s-a dus dracu' dupa 3 zile, fix. Intotdeauna mi-au placut fetele astea greu de cucerit, cu personalitate, arogante, chiar fitoase la prima vedere...fetele astea pe care eu le consider ale dracu' de dracoase. De data asta am zis sa schimb modelul si sa incerc cu o fata linistita, poate asa ma linistesc si eu si-mi scade nivelul nebuniei din sange. Ce-mi place la genul asta de fete este ca n-am prea multe batai de cap cu ele...pot convinge usor sa incercam o relatie, tinand cont ca lumea ma stie de baiat bun. Ce nu-mi place, este ca ma plictisesc la fel de repede. De ce ma plictisesc? Uite asa ajung si la ideea care m-a facut sa scriu acest articol...si anume ce urasc eu intr-o relatie. (n-am sa spun toate lucrurile marunte, ci doar 3 lucruri importante care nu-mi plac intr-o relatie)

1. Primul lucru care nu-mi place intr-o relatie este atunci cand sunt obligat sa-i cunosc parintii, sau mai bine zis sa ma cunoasca ei pe mine...ca oricum nu ma pasioneaza pe mine sa-i cunosc. Asta a fost si motivul principal pentru care am renuntat sa incerc o relatie si dupa 3 zile am spus stop. Pai bine bai femeie, abia ne cunoastem si dupa 3 zile tu vrei sa ma duci la "mami si tati"? Hai nu zau, dar chiar nu vreau sa-ti cunosc parintii nici macar dupa 3 luni, ce dracu'...mai intai sa avem noi o relatie de ceva vreme si apoi poate poate, fac si pasul asta. Poate ca n-am vrut decat sa ti-o trag...la asta te-ai gandit? Pana la urma, daca vom avea o relatie de lunga durata o sa-i intalnesc la nunta, este o buna ocazie sa dau ochii cu ei. Dar nu dupa 3 zile, o saptamana, o luna, 3 luni...nu nu nu nu nu !!!

2. Un alt aspect care nu-mi place intr-o relatie este pisiceala cronica, excesiva si aducatoare de fuga de acasa. Ok, nu sunt romantic...las'o dracu' de treaba si nu-mi cere sa-ti fac declaratii de dragoste cu luna de pe cer, stelele ce stralucesc ca ochii tai cand bei, viata mea inima mea si alte cacaturi de genul asta care se purtau pe la 1700...vara, cand dadeau in clocot hormonii in cavaleri. Sa fim seriosi, si in ziua de astazi se mai poarta genul asta de texte romantice, dar la inceputul relatiei...apoi ura si la gara, nu-si mai au rostul. Si inca ceva, fara "iuuuuubiiiii", "iuuubiriiiic" si alte apelative spuse cu o voce care imi crapa si ochelarii pe care nu-i port. Daca vrei sa ne dam papucii, poti sa te pisicesti si e suficient...nu e nevoie sa te mai interesezi ce masura port la picior.

3. Ultimul lucru important care ma irita intr-o relatie, sunt intrebarile alea idioate, in special: "barbate, mai sunt frumoasa?". Pai sa moara fanii mei din Togo, crezi ca daca nu erai frumoasa mai stateam cu tine? Chiar atat de idiot ma crezi sa stau cu cineva daca nu-mi place? Am si eu mandria mea, nu pot sa ies in oras cu una pe care sa o consider urata. Nu ma intreba daca te iubesc. Atata timp cat sunt alaturi de tine la bine, la rau...atata timp cat ma simt minunat cu tine si sunt mandru ca te am, atata timp cat imi face placere sa ies cu tine si cu prietenii mei sau ai tai si te tin de mana, te sarut, te alint...atatat timp cat te trezesti alaturi de mine in fiecare dimineata si toata lumea stie cat de fericit sunt alaturi de tine, inseama ca te iubesc naroado! Capito?

Astea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa ma obisnuiesc cu ideea ca sunt blestemat sa am parte doar de femei ale dracu' rau de tot...doar cu alea fac eu casa buna :)))