Da Gogule, nu ma cheama Mario... chiar daca asta e numele blogului. Nici macar nu vreau sa-mi spuna lumea asa, imi place mult mai mult numele meu. Mario nu vine de la Marius, habar nu am de unde dracu' vine... tin minte doar ca acum cativa ani o fosta prietena mi-a spus asa, si pentru unii am ramas cu "numele" asta. Cand aud de Mario, ma gandesc instantaneu la un puradel de 6-7 ani, cret, cu chica la spate si foarte rasfatat al carui tata este plecat in Italia la cules de portofele sau in Spania la ingropat de rame... iar ma'sa, o blonda spalacita, plina de aur si cu ochelari mari ca de gandac pe cap... e tot timpul pe urmele lu' Mario, avand grija sa nu pateasca odrasla ceva.

ps... daca stau bine sa ma gandesc, port abuziv numele asta deoarece nici macar nu seman cu Mario... pentru ca n-am mustata, nu sparg caramizile cu capul si n-am pasiuni pentru ciupercile uriase!