Dupa cum stiti (sau nu stiti), contul meu de Facebook e tinerel... nu are nici macar un anisor, asa ca pentru mine este inca o jucarie nedescoperita in totalitate. Intr-o seara, dau sa ies de pe Facebook... cand hop, in stanga sus apare "one friend request". Cine dracu' nu are somn la ora asta si se baga in seama cu mine? Surpriza, era "soacra'mea", imi ceruse prietenia. Acum e acum, ce sa fac?... sa dau "confirm" sau "ignore"? Pare simplu la prima vedere, dar nu e nici pe departe. Daca dau "confirm" lu' soacra'mea si ma trezesc zilnic cu tot felul de cereri care mai de care mai ciudate? Poate ma invita s-o ajut la gradinarit, in FarmVille... sa vada cat de gospodar sunt, sau ma trezesc ca incepe sa comenteze ce scriu eu pe acolo la alte persoane. Pe de alta parte, daca ii dau "ignore", toata viata o sa ma macine o intrebare: oare dadea soacra'mea "Like" la relatia mea cu fiica'sa? Ma si gandeam in dimineata asta cum o sa-mi modific eu informatiile pe Facebook, si dupa ce scriu ca sunt in a relationship with... o sa-mi trec si rudele, iar dupa ce-i trec pe cei apropiati, o sa-mi pun si soacra :))). Soacra'mea si-a facut cont pe Facebook si cred ca isi adauga toate rudele, dar ce ma fac daca vrea sa fie "tagged" in poze? Va dati seama ce soacra moderna am? :))) Ma gandeam, oare mama are cont pe Facebook?... asa ca in dimineata asta am intrebat-o. Era tare sa-mi zica ca are cont de 2 ani, dar mi-a spus ca nu o intereseaza pe ea "fesibucul"... si singurul ei cont e la BCR.

ps... dupa discutia cu mama, am doua vesti... una proasta, si una buna. Vestea proasta este ca mama nu-i o femeie moderna cu cont pe Facebook, vestea buna e ca am aflat de contul de la BCR :)))