Un politist de la circulatie intr-o intersectie. Opreste o masina langa el si tipul din ea striga cat poate:
- Impotentuleeee...
Contrariat si enervat totodata, politistul il trage imediat pe dreapta si-l amendeaza pentru injurii aduse organului. A doua zi aceasi scena. Politistul la datorie, opreste langa el aceasi masina cu acelasi tip, aceasi insulta:
- Impotentuleeee...
Enervat la culme, politistul nici nu-l mai opreste, dar cand ajunge acasa ii povesteste sotiei ce i s-a intamplat, neintelegand ce are tipul cu el.
A treia zi, aceasi intersectie, politistul la datorie, opreste langa el aceasi masina si din ea tipul striga:
- Paraciosuleeee...


- Nu mai sunt fecioara!
Tatal, catre mama, disperat:
- Tu esti de vina! Nu gatesti, nu speli, toata ziua nu faci nimic altceva decat sa te aranjezi, te inbraci cu fuste scurte, te uiti la telenovelele alea... crezi ca esti un exemplu bun?
- Eu? Tu - care bei nopti intregi, injuri ca la usa cortului, te uiti la filme deocheate... din cauza ta a ajuns asa copilul!
- Ba e vina sora-sii, care umbla cu badaranul ala care o inghesuie pe unde-o prinde.
Bunica, mai calma, o intreaba pe fetita cum s-a intamplat.
- Pai, doamna invatatoare a ales alta fetita pentru rolul Fecioarei la serbarea de la scoala.


Trei prieteni au mers la un film cu sotiile. La pauza, barbatii merg la baie, unul dintre ei zice:
- Bai, voi stiti ca nevasta mea a vazut "Capra cu trei iezi" si a facut trei copii?!
Celalalt spune:
- Bai, ce coincidenta, femeia mea a vazut "Alba -ca-zapada si cei 7 pitici" si a facut 7 copii!
Ultimul , ingrijorat, spune:
- No`, pai va las, plec dupa nevasta , ca se uita la "101 dalmatieni"!


Prin padure, iepuraşu’ zbura la joasă înălţime (gen Superman)... O vede pe vulpe:
- Vulpe-oooooo, vrei un pumn în gurăăăă??... A dreaq de urâtă!!!
Vulpea speriată, se lasă-n jos:
- Nuuu!...
Zboară iepuraşul mai departe. Îl vede pe lup:
- Lupuleeeee, al dreaq cu urechile tale, vrei mă un pumn în gurăăăă??
Lupu’, speriat se lasă-n jos:
- Nuuu!...
Zboară iepuraşu’ mai departe. Îl vede pe urs:
- Ursuleeee, al dreaq de umflat, vrei măh un pumn în gurăăăă??
La care, ursul, ambiţionat:
- Da, măh, vreau, vreau, na, e bine?!?
Iepuraşu: “Atunci du-te-n capu’ pădurii mă, că de-acolo l-am luat şi eu! E leu-ntr-o formăăăă”...


Un roman si un chinez se intalnesc intr-un tren. Chinezul,fiind politicos vrea sa faca cunostinta
- Ian Kun Khoy!
La care romanul:
- Vasile cu doua.

Moş Crăciun intră pe horn într-o casă şi nimereşte în dormitorul unei tinere superbe, care dormea goală în pat. Nehotărît, începe să se plimbe de colo-colo prin încăpere, zicand:
- Dacă o fac, nu voi mai fi primit în cer, dar, dacă nu o fac, nu o să mai pot ieşi pe coş.

Fetita de clasa a 5-a vine acasa de la scoala:
- Mama, azi la scoala ne-au facut testul de virginitate la toate fetele. N-au gasit decat o singura virgina...
- Vai draga mamii, felicitari, tu esti aia, nu?
- Eu?!? Nu eu mama... diriginta!


Trei prieteni stau de vorba.
- Datorita faptului ca sotia mea avea relatii, am reusit sa obtinem un credit de la banca intr-un ritm foarte scurt, spune primul.
- Sotia mea, avand relatii,spune al doilea, a reusit sa obtina o aprobare sa ne putem procura o mobila in rate.
- Sotia mea e si mai si, spune al treilea. La cinci luni dupa ce ne-am cunoscut, avand niste relatii, mi-a nascut un baietel.

- Tata, anul asta ce o sa avem sub pomul de craciun?
- Parchet!