Bunica care era pe patul de moarte, isi cheama nepotul la capataiul ei si spune:
- Eu pot muri de acum in orice moment asa ca vreau ca tu sa mostenesti averea mea. Vila, ferma, herghelia de cai, tractorul si toate animalele de casa plus cele 22 de milioane toate vor fi ale tale
- Wowww!!! exclama nepotul. Multumesc bunico, nu stiam ca ai asa o avere. Unde este ferma de care vorbesti?
Bunica raspunde dandu-si ultima suflare:
- Pe Facebook...


Se intalnesc 2 foste colege de liceu:
– Buna! Ce faci?
– Buna! Ma duc sa spal Mertanu’ apoi sa mananc la Marriot! Tu?
– Si eu tot curva.


3 prostituate ajung in Rai. Sf. Petru vazandu-le, le daruieste inca o sansa. Prima: - Eu vreau 1000 de barbati sa-mi satisfaca toate dorintele. Sf. Petru o trimite in Iad pentru ca aceasta nu s-a schimbat. a II-a:
- Eu vreau 2000 de barbati care sa-mi satisfaca toate poftele. Din nou Sf. Petru se vede nevoit sa trimita o femeie in Iad. a III-a :
- Eu vreau un sot. Sf. Petru: Vai dar sunt uimit... tu chiar mai meriti o dorinta.
- Vreau sa am cu el un copil, o casa frumoasa, o masina frumoasa , o slujba decenta...
Sf. Petru: pentru asta chiar ca mai meriti o dorinta.
- Si vreau, cand copilul meu o sa creasca, sa ajunga cineva important... un fotbalist de renume. Sf. Petru: poti continua pentru ca iti mai acord o dorinta
- Si ii doresc copilului meu sa fie intr-un meci important, pe un stadion imens, peste 1 milion de spectatori, si el sa fie in mijlocul atentiei sa abia lovitura finala.
Sf. Petru: uite acum chiar ca sunt impresionat, iti mai dau o ultima dorinta.
- Pai imi doresc ca baiatul meu sa rateze
Sf. Petru: DE CE???
- Sa strige tot stadionul s-o fut pe ma-ta!


Un tip cu doua gagici la o terasa, apare chelnerul si intreaba:
- Cu ce va servim?
- O bere la tap, si la caprele astea cate o limonada...


Seara soţ şi soţie, vizioneaza un film de groază. Dintr-o data apare pe ecran un monstru.
Sotia: - Oh, mama!
Sotul: - Da, asa pare...


Un cuplu care era disperat sa aibe un copil a apelat pana la urma la un preot care sa se roage pentru ei. Preotul le-a promis ca se va duce la Roma si ca va aprinde o candela pentru ei la catedrala Sf. Petru. Dupa trei ani, cand s-a intors preotul, a gasit-o pe femeie insarcinata si cu doua perechi de gemeni in grija. Foarte bucuros, a vrut sa vorbeasca cu sotul femeii ca sa-l felicite.
- E plecat la Roma, a spus ea. S-a dus sa stinga candela.


Discutau un neamţ, un american şi-un roman. Neamţul:
- Ala mic al meu, cum s-a născut, s-a şi năpustit la bancul de lucru şi a început sa muncească.
Americanul: eu sunt pilot, cum s-a născut feciorul a sărit direct în cabină, cu mâinile pe manşe.
Romanul: nevastă-mea e gravidă de un an jumătate; din când în când, ăla micu scoate capul şi întreabă: tot Băse e preşedinte?