Romanii sarbatoresc astazi Dragobetele, un fel de "valentains dei" in varianta romaneasca. Eu nu sunt un romantic incurabil... m-am nascut asa, n-am ce-i face. Dar in acelasi timp nu-mi place sa-mi suceasca cineva mana la spate si sa ma puna sa fac lucruri numai pentru ca asa "se cere". Astazi sunt Dragobetele, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-mi fac o rezerva sanatoasa de declaratii de dragoste la fiecare 24 februarie. Am inteles ca multi vibreaza cu un ton mai sus, ca au imbratisat aceasta "sarbatoare" si ca pentru ei constituie un motiv ca sa alerge ca nebunii prin oras dupa inimioare pufoase si dovezi de iubire. Dar eu... nu multumesc! Daca iubesc, fac o declaratie de dragoste in fiecare zi. Vreau sa dau un cadou, n-am nevoie de o ocazie speciala. Vreau sa-i spun te iubesc, e la fel de buna si ziua de 23 august dar si cea de 1 aprilie. Nu cred ca-i dragostea mai mare pe 14 sau 24 februarie, nici sentimentele mai pufoase, nici erectia mai infloritoare. Dar fiecare cu ale lui... sa fiti iubiti!