Mai nou... si cand spun mai nou ma refer la ceea ce eu vad de o buna perioada de timp, mai exact 2-3 ani de zile de cand am inceput sa iau lucrurile in serios (bine... am momentele mele cand sunt asa mai serios, nu mereu), am observat unele lucruri destul de intalnite intre femei si barbati.

Sa incep cu maturitatea... femeia se maturizeaza mult mai repede decat barbatul. Femeia incepand cu varsta de 17-18 ani se poate considera deja "adult", la 19-20 de ani cel tarziu stie deja ce vrea: un barbat frumos, inteligent si cu multi bani, dorit de alte zeci de femei dar fidel ei (hahaha, buna asta fetelor, dar sa visati nu costa nimic), sa fie egoist cu cei din jur dar foarte darnic cu ea, sa stie sa faca pe prostul cand e cazul, sa treaca cu vederea anumite lucruri (anumite pe dracu'... de obicei sunt foarte multe), sa o plimbe cu masinuta pe ici pe colo si sa-i cumpere hainute de la D&G (Doina&Geanina). In schimb barbatii, la 17 ani inca se mai joaca pe calculator cu orele (pe putin 5 ore, in fine... eu nu am fost asa si personal nu-i inteleg) si sunt pasionati de colectia turbo. Legat de maturitate... barbatii se impart in doua categorii, cei care se maturizeaza dupa 30 de ani, si cei care nu se maturizeaza niciodata.

Apoi urmeaza telefonul (trebuie sa recunosc ca personal am o relatie destul de rece cu telefonul meu, nu ne suportam dom'ne), pentru un barbat telefonul este indispensabil cand vine vorba de anuntat nevasta, iubita, amanta ca ajunge acasa si bineinteles ii este foame (nu cred ca trebuie sa mai specific, dar in cazul amantei ii este foame de altceva). Barbatul vine de la serviciu sau de la bere cu prietenii (prea putini au si alte activitati) si vrea sa gasesca masa pusa, desi nu tine cont ca poate nevasta, iubita sau amanta are si ea un job, este si ea obosita sau pur si simplu are nervii sai (femeile stau bine la capitolul asta), barbatul este gen... "mama, papa, caca, pipi, nani" amintiri din copilarie. Revin, pentru femeie telefonul este pfffff, obiectul la care nu poate renunta niciodata, este cea mai ingenioasa chestie inventata pana acum, daca mai este si roz.... pfffoooaaaa. Desi petrece ore in sir la salon sau la cafea cu prietenele si discuta vrute si nevrute, lucruri importante (de obicei mai putin importante) ajunge acasa si tot mai gaseste ceva de vorbit cu una dintre prietene (eventual discutia incepe inca de pe drumul spre casa, contand prea putin faptul ca tocmai s-au despartit de 10 minute).

Un alt amanunt legat de femei si barbati, sunt relatiile. Cand o relatie se sfarseste, femeia plange... si va plangeeeee, se va destainui prietenelor, va scrie o poezie, daca nu sigur se regaseste in toate melodiile triste si siropoase, va spune cel putin de cateva ori ca barbatii nu sunt buni de nimic, ca sunt porci... etc. Unui barbat ii este mai greu, la o luna dupa despartire, dimineata la ora 3 ii da un sms fostei si ii spune: "esti o nenorocita, mi-ai stricat viata" sau "mi-e dor de tine, nu te pot uita". Acesta se numeste sms-ul te urasc sau te iubesc.

N-am spus nimic pana acum de iesitul in oras. Cand un barbat spune ca e gata inseamna ca isi pune pantofii si a iesit pe usa. In schimb cand o femeie spune ca e gata, pfffff... prost ala care crede asta, cand femeia spune asta... inseamna ca "va fi" gata, dupa ce se va machia, se va da cu toata sticluta de parfum... etc etc etc.

Aaa... inca ceva inainte sa inchei, trebuie neaparat sa spun ceva legat de pisici. Poate o sa va intrebati care este legatura cu pisicile... pai va spun eu acum. Toate, dar toate femeile pe care le cunosc (mai putin una si pe aia o iubesc eu) adora pisicile, le giugiulesc... vaaai, o nebunie. In schimb, majoritatea barbatilor nu le suporta si le iau la suturi cand femeia este cu spatele... de fata cu ele, pisi pisi... lugu lugu, in fine, ciudat comportament.

Cam asta a fost tot pe ziua de azi, nu mai am idei... in capul meu e multa galagie acum, prietenii stiu de ce. "Va pup, va iubesc si va respect" (vorba lui Bendeac)