Un oltean calatoreste in tren impreuna cu un negru.
Dupa un timp olteanul zice:
- Bre, da esti negru!
- Da, zice negrul.
Iarasi tacere. Dupa un timp olteanul zice:
- Bre, da de unde esti?
- Din Camerun.
- Camerunu’ asta-i departe?
- Departe…
Tacere.
- Auzi bre, da al cui din Camerun esti?


Ce inseamna cand 40 de persoane...
Cand 40 de persoane se gandesc la mancare, atunci este o inmormantare.
Cand 38 de persoane se gandesc la mancare si 2 la sex, este o nunta.
Cand 40 de persoane se gandesc la sex, atunci este team building


Ora de educatie sexuala: profesorul trebuie sa plece si il lasa responsabil pe Bula.
- Bula, te las pe tine, dar sa fii cuminte!
Vine profesorul dupa 10 minute si gaseste toate fetele dezbracate:
- Ce se intampla Bula???
- Practica la fete
Mai vine iar profesorul dupa 10 minute si gaseste toti baietii dezbracati:
- Acu' ce se intampla Bula???
- Practica la baieti!
Mai sta profesorul ce mai sta si vine iar. Acu' elevii fac sex pe banci:
- Bula, e scandalos!!!
- Dom' profesor, acu' le-am dat lucrare de control.
- Bine, Bula!
Vede profu' doi poponari in spate:
- Da' cu aia ce e Bula?
- I-am prins copiind si le-am schimbat subiectele.
- Aha.
In ultima banca unu facea laba :
- Bai, Bula!
- Ala e baiatu' directorului. I-am dat mai usor.


Ce spune femeia:
- Locul asta e mizerabil. Haide, sa curatam amandoi. Toate lucrurile tale sunt pe podea, si ai sa ramai fara haine daca nu le speli chiar acum
Ce aude barbatul:
- Bla bla bla bla. HAIDE, bla bla AMANDOI. Bla bla bla bla PE PODEA, bla bla bla FARA HAINE bla bla bla bla CHIAR ACUM.


Trei betivi stateau de vorba la o masa:
- Cand ma duc acasa imi bat nevasta si copiii!
Al doilea betiv:
- Eu cand ma duc acasa imi bat tot cartierul!
Al treilea zice:
- Eu cand ma duc acasa bat pe la toate usile!


Doua blonde intr-o masina, semaforul rosu, se opresc:
- Mamaaa… vezi ce rosu frumos?
- Da... wow…
- Da... uite ce galben fain
- Aha…
- Da... uite ce verde frumos
- Da, asta chiar e super
- Aaa... iar rosul ala… l-am mai vazut, hai sa mergem!


Un politai inalt, cu mustacioara, vorbeste cu un pusti:
- Mai tancule iti place mustata mea?
- Da nene.
- Mai tincule, da’ tie iti place cascheta mea?
- Da nene.
- Pai vad ca tie ti-ar place sa fii politai, nu-i asa?
- Da, nene, dar e prea tarziu.
- Cum asa, mai ai atata timp…
- Nu, nene, e prea tarziu, am trecut deja clasa a cincea


- Mama soacra, cat stai pe la noi?
- Cat sunt primita cu drag, fiule…
- Ce pacat! Nici macar la o cafea nu stai?


Ion si Maria fac sex.
La un moment dat Maria il indeamna pe Ion:
- Asa Ioane... saruta-ma, mangaie-ma acolo unde fac pipi!
Dupa cateva clipe, Maria furioasa:
- Nu in oala de noapte, imbecilule!


Seara, Ion si Maria se pregatesc de culcare. Ion iese afara sa se usureze. Se intoarce peste cateva minute cu pantalonii uzi. Maria il intreaba:
- Ploua?
- Nu, bate vantul.


Un oltean si un ardelean in tren. Stranuta olteanul.
Ardeleanul: “sanatate, numai bine”!
Stanuta din nou olteanul.
Ardeleanul: “tot ce-ti doresti, sanatate, noroc”!
Stranuta si ardeleanul.
Olteanul: “racisi fir-ai al dracu”!