Nu credeam vreodata ca voi ajunge sa spun asta, dar incep tot mai mult sa cred ca romanii devin frustrati. Nu stiu cum vedeti voi lucrurile, dar eu m-am saturat sa aud toata ziua de politica, de parlamentari, de Boc si de Basescu. Stiu foarte bine ca situatia tarii nu este tocmai roz, si stiu ca o sa fie si mai rau de atat (din pacate unii inca spera ca o sa fie bine si nu se vor lua masurile anuntate, dar se imbata cu apa rece... oricum sa visezi nu costa nimic), dar noi toti suntem vinovati ca am ajuns in situatia asta. Nu trebuie acum sa ne plangem de mila, ci trebuie sa ne controlam frustrarea in ceea ce priveste tara asta in care traim. Nu spun pentru ca sunt eu patriot, nici pe departe gandul asta... dar trebuie sa ne controlam pentru ceea ce, cu adevarat conteaza in viata noastra.

Peste tot se vorbeste numai despre politica, la televizor, la radio, pe internet, pe strada, la magazin, la doctor, pana si eu pe blog am ajuns sa vorbesc despre politica (asta ma uimeste si pe mine). Eram saptamana trecuta in oras cu niste prieteni, iar vremea nu se anunta tocmai frumoasa. La o masa alaturata era un grup de cateva persoane care evident vorbeau despre politica... apoi unul dintre ei spune: "haide bah sa mergem ca incepe furtuna", iar replica prietenului sau a fost una cat se poate de... politica : "lasa bah sa vina furtuna mare, poate asa le distruge casele si masinile la hotii astia de parlamentari". Nu este singurul exemplu, acum cateva zile eram la spital, si vorbeau doua femei despre ce este sanatos sa mananci... iar replica uneia dintre ele a fost tot cu trimitere la politica: "lasa fata ca au grija parlamentarii astia sa murim de foame, sa vezi atunci ce slabesti".

M-am saturat de toate astea, acum nu putem sa ne mai intalnim cu prietenii si sa nu vorbim cat de putin de politica si de ceea ce se intampla in tara asta. Toate glumele fac trimitere catre politica, bancurile cele mai gustate sunt cu Boc si Basescu, peste tot sunt mesaje mai mult sau mai putin politice, melodiile sunt despre politica si exemplele pot continua. Imi este tot mai greu sa raman apolitic intr-o tara ca asta, care este condusa si dominata de mediul politic. Stau si ma intreb, si va intreb si pe voi... nu credeti ca viata noastra, ca dorintele noastre au prioritate? Eu incerc sa am mereu in mine un minim de resurse din care sa invat sa obtin maximul de fericire, chiar daca nu se intampla mereu asta... dar macar incerc.

ps... Grecia este pe marginea prapastiei... se uita de sus la noi!