Intr-un taxi se urca o calugarita, eleganta si frumoasa. Soferul, tinerel si frumusel, o priveste pe furis de nenumarate ori. Calugarita il intreaba ce il framinta. Soferul ofteaza...
- Mi-e rusine sa va spun
- Fiule, nu fi timid. Am auzit si vazut de tot felul in viata, nu te teme ca ma poti ofensa, din nimica toata
- Sincer sa fiu, spune soferul, am visat intotdeauna sa ma sarute o calugarita... asa ca dumneavoastra
- Mda, s-ar putea implini visul tau, spune calugarita, cu conditia sa fii catolic si celibatar!
Soferul, foarte excitat, spune:
- Pai sunt! sunt si catolic si celibatar!
- Bine, spune calugarita, opreste masina pe dreapta. Soferul opreste, calugarita se apleaca spre el si ii aplica un kiss enorm, cu mana dreapta palpandu-i "obiectele intime". Dupa care il roaga sa continue cursa. Soferul, emotionat de momentul trait incepe sa planga.
- Ce s-a intamplat?... il intreaba calugarita
- Maicuta, am pacatuit, te-am mintit! Sunt evreu si casatorit!
Deh, zice calugarita, nu-ti face probleme! Si pe mine ma cheama John si ma duc la un bal mascat.


Tanarul ungur se casatoreste cu o romanca, si in noaptea nuntii tatal ii da sfaturi:
- Copile, cand ajungi in fata usii cu mireasa s-o iei in brate sa vada ca ungurul e PUTERNIC, intri in camera si o arunci pe pat cu dispret ca sa vada ca ungurul e MANDRU, apoi te dezbraci ca sa vada ca ungurul e si FRUMOS, si apoi stii tu ce trebuie sa faci
- Bine tata, zice tanarul. A doua zi tatal il intreaba:
- Cum ai facut aseara?
- Am luat-o in brate in fata usii sa vada ca ungurul e puternic, am aruncat-o cu dispret pe pat sa vada ca-i si mandru, m-am dezbracat sa vada ca ungurul e frumos si apoi m-am masturbat in fata ei.
- Ceeeeeeeee? Cuuuuuuuuum? Esti nebun! De ce ai facut asta?
- Ca sa vada ca ungurul e INDEPENDENT si AUTONOM!


Un american vrea sa cumpere o ferma in Ardeal. Face turul fermei si, la sfarsit vede stupii de albine.
- Nu mai cumpar ferma ca mi-e frica de albine.
- Hai dom'le ca albinele sunt bune: fac miere, ceara si dau propolis.
- Nu, ca mi-e frica de albine.
- Uite dom'le facem un pariu: te leg dezbracat de copacul asta si daca te musca vreo albina pana maine dimineata, iti dau ferma pe gratis. Dimineata il gaseste palid, obosit, vlaguit.
- Ce-ai patit, te-a muscat vreo albina ?
- Nu.
- Atunci ce?
- Bade, vitelul de acolo n-are mama?


Doi frati au plecat sa se inroleze in armata. La vizita medicala, doctorul a constatat ca penisurile lor sunt neobisnuit de lungi si i-a intrebat pe cei doi care cred ca sunt motivele.
- Este ereditar, domnule!
- Adica si tatal vostru era tot asa dotat?
- Nu, domnule doctor. Vine pe linie materna.
- Idiotilor, pai femeile nu au penis!
- Stim. Dar mama nu are decat o mana si cand ne scotea din baie trebuia sa se descurce cum putea.


Tiganul vine cu tiganca la analize, si asteapta in fata usii pe tiganca cu rezultatul. Iese aceasta si tiganul o intreaba:
− Ia zi fa?
− Ma tigane, a zis dom`doctor ca daca imi bag cate un supozitor pe zi in rect, o sa-mi treaca!
− Pai fa... ce e ala rect?
− Nu stiu mai tigane, ma duc sa-l mai intreb! Se intoarce tiganca nedumerita si tiganu o intreaba:
− Ia zi fa, ce-a zis?
− Ma tigane, a zis sa mi le bag in anus...
− Pai stii fa ce e ala anus?
− Nu, ma duc sa-l mai intreb o data. Se intoarce tiganca si tiganul iar o intreaba:
− Eh?
− Lasa-ma mai tigane, ca l-am suparat pe dom`doctor cu atatea intrebari!
− De ce fa?
− A zis sa mi le bag in cur!