Dumitru Dragomir despre nunta regală: Fir-ați ai naibii de simpatici cu nunta voastră cu tot!

Gigi Becali încercând să vadă nunta regală: Petrică dă-i pe youtube, Petricăăăăăă dă-i pe youtube! Dă mă pe youtube, n-auzi?

Traian Băsescu le-a făcut o urare specială lui William și Kate: Să trăiți bine! ahî ahî ahiî

Emil Boc despre nunta regală: România a ieșit din criză!

Mircea Badea: Ne uităm la Nunta Regală și asta ne ocupă tot timpul!

Marius Șumudică: Mică, Wlliam o are mică. Nu știu ce a văzut aia la el.

George Copos: BANI! PLANETA SE SCUFUNDA!

Claudiu Răducanu: Le doresc un blocknotes de piatră

Cornel Dinu: Această nuntă crepusculară a transcendenței royale britanice îmi amintește de simbioză bivalentă dintre intrinsecul eului dinastic specific secolului al XII-lea.

Marian Iancu: Am văzut și eu imaginile și mi se pare că William are câteva kile în plus. Priviți și voi! Asta e prinț?!

Giovanii Becali: Ultima speță! Ăștia de de la nuntă miroase. Săracii ăstia să-și vadă de treaba lor. Sunt niște săraci și niște nespălați. Miros a transpirație.

Corneliu Vadim Tudor: Nesimţiţii! Nu au invitat un adevărat tribun la nunta regală! Să le fie ruşine ungurilor şi lui Băsescu pentru asta!