Un mos se duce la bordel sa-si ofere si el o bucurie. Matroana il conduce la o tanara apetisanta si gata de orice. Sigura pe ea, aceasta ii spune:
- Mosule, dezbracarea sa trecem la treburi serioase!
Se dezbraca mosul, iar tipa ii ia hainele si i le arunca pe geam.
- Ce faci, nenorocito?... sare batranelul suparat.
- Lasa, mosule, nu-ti face probleme, ca pana dimineatza vom face dragoste de-or sa-ti ramana hainele mari!
Tipa se dezbraca la randul ei, iar mosul ii ia hainele si i le arunca pe geam.
- Ce faci, tataie, te razbuni?
- Ba nicidecum, dar pana mi se scoala mie, se schimba moda!


Bula intreaba o colega:
- Stii limba engleza?
- Da, spune colega.
Atunci zice Bula:
- Zi si mie cum se spune: gheata, ceai, picior?
- Ice, tea, foot...


Soţia: E bună ciorba?
Soţul: Ai chef de ceartă?

- Va atragem atentia ca salariul dumneavoastra este confidential.
- Nu va faceti griji, si mie mi-e rusine sa spun cu cat ma platiti.

În noaptea nunţii:
- Totuşi, ai un “clopoţel” cam mic!
- Nu-i mic, dar nu-i obişnuit să bată în marile catedrale.


Intr-o zi, Bula vine acasa de la scoala si-si gaseste bunicul pe prispa fara pantaloni.
- Bunicule, iti dai seama ca nu ai pantaloni pe tine?
Bunicul raspunde:
- Da Bula, stiu.
Bula continua:
- Si atunci, de ce stai afara fara pantaloni, bunicule?
Bunicul se uita la el si raspunde:
- Ei bine Bula, ieri am stat afara fara tricou si mi-a intepenit gatul. A fost ideea bunicii.


Gigel vine acasă zgâriat tot pe faţa, pe gât, pe mâini.
- Doamne sfinte, ce s-a întâmplat?
- Am făcut horă in jurul bradului.
- Păi, şi de ce esti zgâriat in halul asta?
- Eram puţini!


Cica merge un tigan la un mafiot italian sa vorbeasca:
Tiganul: Domnu' mafiot vreau sa devin si eu un mafiot! Cum pot? Ce imi trebe?
Mafiotul: Mai tigane, vila cu 3 etaje si lift ai?
Tiganul: N-am!
Mafiotul: Mercedesuri in curte ca mine ai?
Tiganul: N-am!
Mafiotul: Lant de aur in gat ca mine ai?
Tiganul: N-am!
Mafiotul: Cand ai toate astea hai la mine.
Merge tiganul acasa isi cheama sluga si ii zice
- Sluga, darama 5 etaje la vila, schimba elicopterele pe mercedesuri, si baga cainele in casa ca imi trebuie lantu!