Doi romani se intalnesc intr-un bar din Italia.
- Salut! De unde esti?
- Din Romania.
- Ce tare! Si eu sunt din Romania. In ce an te-ai nascut?
- In ’82.
- Woooow, ce tare!!! Nu pot sa cred si eu tot in ’82. In ce luna?
- In februarie!
- Wooooow, nu pot sa cred… Ce tare! Si eu tot in februarie. In ce zi?
- 14.
- Woooooow, ce tare! Nu pot sa cred. Si eu tot in 14.
La un moment dat intra un tip in bar si il intreaba pe barman ce se mai intampla prin local. Barmanul:
- Iar s-au imbatat gemenii!


Vorbesc două prietene:
- Eu şi soţul meu dormim în camere diferite...
- Păi... şi cum faceţi cu obligaţiile conjugale?
- Simplu, atunci când are el chef, fluieră şi ... se rezolvă!
- Şi atunci când ai tu chef?
- Îl întreb: "Ioaaane, ai fluierat?"


Anunt scris la o gradinita: "Va rog sa nu luati in seama ce spun copiii ca fac aici, pentru ca nici noi nu luam in seama ce spun copiii ca faceti acasa"


Nelamuririle fetitei...
Fetita: “Tata... un baiat de la scoala mi-a spus ceva ce nu inteleg.... mi-a spus ca am parbrizul frumos, un portbagaj smecher, niste sasiuri tari, amortizoare excelente.... Ce inseamna asta??”
Tatal: “Spune-i asa... ca de indrazneste sa-ti ridice capota ca sa verifice uleiul, o sa-i rup teava de esapament!”


Cei şapte pitici în audienţă la Papă. Nici n-au intrat bine în salon şi Morocănosul iese şi, cu smerenie, întreabă:
- Excelenţa voastră, am o întrebare mai delicată.
- Spune, fiule!
- Aici la Vatican, aveţi călugăriţe pitice, ca noi aşa?
Sfântul părinte cugetă:
- Nu, fiule!
În spate, ceilalţi şase pitici îşi dau coate. Morocănosul continuă:
- Dar aşa, în general, în Europa, există călugăriţe pitice?
Încă o data răspunsul a fost negativ. Ceilalţi sase izbucnesc în râs. Morocănosul,le cere să se calmeze şi continuă:
- Dar în lumea asta mare, există călugăriţe pitice?
- Nu, fiule! nici măcar una!
Explozie de râs în spate.
- Dar de ce întrebi, fiule?
Ceilalţi sase, deja în delir, strigau printre hohote:
- A futut un pinguin! A futut un pinguin!