De cand ma stiu tin cu o singura echipa, nu mi-am schimbat niciodata preferintele asa cum fac altii, chiar daca rezultatele au fost sub asteptatile mele si echipa a trecut si trece prin momente mai putin bune. M-am nascut si am copilarit in fieful celei mai titrate echipe de fotbal din Romania, indiferent de ce spun altii, rezultatele si performantele acestei echipe imi dau dreptate. Mai mult ca sigur v-ati dat seama ca este vorba de Steaua Bucuresti... dar ceea ce se intampla acum cu aceasta echipa imi lasa un gust amar, in special "razboiul" dintre suporteri si patronat despre care s-a scris si s-a vorbit atat de mult, ca nu are rost sa o mai fac si eu. Desi nu am apucat sa vad pe viu meciurile Stelei inainte de anii'90, am vazut destule reportaje si materiale din acea vreme... si nu-mi vine sa cred cat de mult s-au schimbat lucrurile. Din pacate s-au schimbat in rau, si nu in bine asa cum era de asteptat... de aici si lipsa rezultatelor in cupele europene din ultimii 20 de ani.

Cand m-am apucat sa scriu aceasta postare, am avut un singur gand... si anume sa fac o comparatie intre fotbalul de ieri si fotbalul de astazi. Inainte se bea la fel de mult ca astazi. Erau foarte multi fotbalisti despre care se zicea in vremea aceea ca "le au cu bautura". Astazi... sunt la fel de multi, diferenta fiind ca cei de azi tin in mod special sa se si faca remarcati prin asta. Se primeau salarii ca si azi, prime de victorie si de obiectiv. Diferenta este ca inainte salariul consta uneori in alimente, aparate electronice, iar astazi salariul se masoara in sute de mii si milioane de euro pe an. Performante?... doar sexuale, artistice si de alta natura. Inainte, fiecare fotbalist visa sa isi faca un nume, sa fie cunoscut iar majoritatea preferau sa stea la o echipa mai slaba, dar la care sa joace meci de meci. Astazi majoritatea fotbalistilor ar pleca pe bani mai multi, chiar daca ar fi rezerva la acea echipa. Fotbalul se juca in conditii mult mai proaste si cu echipamente mult mai putin valoroase si performante decat cele de azi. Acum totul se rezuma la brand si publicitate. Patronii erau apreciati de suporteri si isi dadeau interesul pentru binele echipei. Astazi se bat in orgolii si in declaratii nesimtite pe la televizor si in ziare. Iesitul in oras cu colegii de echipa se rezuma la distractie cu bun-simt, un pahar de vin si nimic mai mult, astazi totul se rezuma la bani, afaceri, manele si scandal.

Acum cativa ani doamnele fotbalistilor erau respectate, astazi majoritatea sunt vedete Playboy si "dame de companie". De la o vreme incepe sa se dea mai mare importanta femeilor fotbalistilor, decat fotbalului in sine. Inainte mergeam pe stadion cu prietena, iubita si cantam, astazi ne este frica sa mergem de teama sa nu fim batuti si injurati de huligani. Se faceau antrenamente si in cele mai grele conditii, astazi trebuie sa li se ofere sauna, masaj, jacuzzi si cateva femei noaptea in camera. Daca inainte vorbeam cu respect despre fotbal, astazi am ajuns sa injuram. Fotbalistii ramaneau dupa antrenament si alergau sau se duceau la sala de forta pentru a slabi, astazi se iau pastile de slabit. Inainte mergeam in deplasari cu echipa, acum abia mai merg la meciurile de acasa. Pentru ce?... pentru ca acum astept si altceva decat nesimtire, scandal, orgoliu si foarte mult prost gust!